Loading Events

• This event has passed.

Region Väst bjuder in till årsmöte samt föredrag från Chalmers

2015-02-24 @ 16:00 - 18:00

Nätverket Renare Mark i Väst kallar till årsmöte! I samband med årsmötet hålls föredrag om riskvärdering, hållbarhetsanalys samt återvinning av ämnen från förorenade jordar och material. Föredragen kommer att hållas av Lars Rosén och Ann-Margret Strömvall, Chalmers. Årsmötet hålls i Chalmers lokaler på Lindholmen i Göteborg.

Tid: Tisdagen den 24 februari 2015 kl. 16.00 – ca 18.00

Plats: Mötesrum Vinga i Hus Saga, Chalmers Campus Lindholmen, Hörselgången 4.

16.00 – 17.00 Föredrag
Lars Rosén och Ann-Margret Strömvall, Chalmers kompetenscentrum FRIST, håller föredrag om sin verksamhet inom riskvärdering, hållbarhetsanalys samt återvinning av ämnen från förorenade jordar och material.

17.00 – 18.00 Fika och årsmöte NRM Väst

Aktiviteterna är kostnadsfria. Skulle platserna inte räcka till gäller först till kvarn, medlemmar i nätverket har dock förtur. Anmälan senast tisdagen den 17.e februari.

Är du intresserad av att vara med i styrelsen för Renare Mark väst, kontakta Fredric Engelke, fredric.engelke@structor.se.

Anmälan görs per mail till Hanna Hartmann, hanna.hartmann@structor.se Ange namn, telefon, bolag/organisation och e-postadress.

Välkommen!
Inbjudan